Konto Inteligo opinie i opłaty

PKO Bank Polski S.A ma swój bank internetowy nazywany Bank Inteligo. Bank jest dosyć zmiany wśród klientów PKO BP którzy szukają tańszej alternatywy dla kont osobistych od tych funkcjonujących pod marką PKO BP. Inteligo oferuje indywidualne konta osobiste, młodzieżowe i wspólne konto. PKO BP pod marką Inteligo ma także w ofercie rachunki firmowe skierowane do nowych działalności gospodarczych.
Na tej stronie można znaleźć opinie o koncie Inteligo zarówno te przygotowane przez redakcję naszego serwisu jaki komentarze zamieszczone przez wiarygodnych użytkowników. Jeśli chodzi o opinie klientów o koncie Inteligo to trzeba podejść do nich z dystansem ponieważ zazwyczaj tylko ludzie niezadowoleni wyrażają swoje opinie w internecie o jakimś produkcie finansowym.
Osobiste Konto Inteligo
Konto Inteligo typu ROR należy do najtańszych rachunków prywatnych na rynku. Opłata za prowadzenie konta oraz przelewy internetowe wynosi 0 zł. Karta debetowa także jest darmowa ale pod warunkiem że w miesiącu wykonanie płatności kartą za minimum 100 zł. Co do bankomatów to darmowe są tylko bankomaty PKO BP i BZ WBK łącznie jest to około 3000 bankomatów. Jeśli chcesz mieć wszystkie darmowe bankomaty w Polsce można wykupić specjalną usługa za którą płaci się 4 zł miesięcznie. Wtedy jak przekonuje PKO BP nawet zagraniczne bankomaty są darmowe.
Ci którzy robią przelewy w banku albo telefoniczny muszą liczyć się dopłata 5 zł od przelewu.
Konto wspólne Inteligo można utworzyć z dowolnymi osobami na przykład z małżonkiem albo z konkubina czy narzeczonym. Użytkowników konta Inteligo może być więcej niż tylko dwie osoby.
Konto Inteligo mogę mieć osoby od 13 roku życia. To samo dotyczy konta studenckiego Inteligo.
Opłaty za konto Inteligo
Tabela opłat i prowizji dla konta Inteligo | |
---|---|
Założenie konta przez Internet | 0zł |
Prowadzenie konta | 0zł |
Przelew krajowy przez Internet w PLN | 0zł |
Przelew do ZUS i Urzędu Skarbowego przez Internet | 0zł |
Przelew SEPA do Unii Europejskiej w Euro | 8zł |
Przyjęcie przelewu SEPA z zagranicy | 5zł |
Wpłata gotówki na konto w oddziale banku PKO BP | 0zł |
Wypłata gotówki z konta w oddziale banku PKO BP | 5zł |
Wypłata gotówki w placówce Poczty Polskiej | 5zł |
Miesięczny wyciąg pobrany przez Internet (elektroniczny) | 0zł |
Możliwość doładowania telefonu z konta | Tak |
Tabela opłat dla karty debetowej Inteligo | |
---|---|
Wydanie karty debetowej do rachunku głównego | 0zł |
Przesłanie karty pocztą po założeniu konta | 0zł |
Wypłata z bankomatów w Polsce sieci: PKO BP, BZ WBK | 0zł |
Wypłata z pozostałych bankomatów w kraju | 5zł |
Wypłata gotówki w kasie sklepowej (CashBack) | 0zł |
Wypłata z bankomatów za granicą | 3% min 10zł |
Zastrzeżenie karty | 0zł |
Miesięczna opłata za kartę* | 0zł albo 4zł* |
Roczna opłata za kartę | 0zł |
Sprawdzenie stanu konta w bankomatach PKO BP | 0zł |
Zmiana nr PIN karty przez Internet | 0zł |
* 4 zł jeśli wykonasz płatności kartą na mniej niż 100 zł w miesiącu
Tabela opłat ze strony Inteligo.
Konto firmowe Inteligo
Jeśli zamierzasz wprowadzić nową działalność gospodarczą na przykład jednoosobowe przedsiębiorstwo lub spółkę cywilną Inteligo oferuję specjalne rachunek firmowy skrojone dla twoich potrzeb. Prowadzenie konta jest bezpłatne jeśli co miesiąc wykonać kartą płatniczą transakcje bezgotówkowe na kwotę 100 zł. Jeśli chodzi o opłaty za bankomaty są identyczne jak dla kont osobistych Inteligo. Przelewy internetowe na rachunku firmowym Inteligo są bezpłatne. Zajrzyj także do naszego artykułu o tym gdzie warto założyć konto firmowe.
Jak założyć konto Inteligo?
Otwórz konto osobiste Inteligo wspólne czy firmowe można założyć wyłącznie przez internet. Kurier pocztowy za darmo dostarcza umowę do podpisu które którymi się podpisuje na konto zostaje aktywowany w ciągu dwóch trzech tygodni. Kurierowi trzeba okazać tylko aktualny dowód osobisty aby mógł potwierdzić twoją tożsamość. Jest to wymóg prawny.
Zakładanie konta Inteligo krok po kroku
- Wypełniasz prosty wniosek online o konto prywatne Inteligo lub wniosek o konto firmowe.
- Konsultant banku internetowego Inteligo skontaktuje się z tobą do 48 godzin w celu potwierdzenia danych adresowych i osobowych, które wpisałeś we wniosku o otwarcie konta Inteligo.
- Do maksymalnie 5 dni roboczych kurier dostarcza przesyłkę twoją umowę. Kartę debetową instrukcja aktywacji rachunku możesz dostać osobnym listem ale zazwyczaj kurier przywozi komplet dokumentów.
Ostatnim krokiem jest aktywacja konta i karty zgodnie z otrzymaną instrukcją którą prześle Ci bank. Aktywacji dokonuje się w Inteligo zazwyczaj telefonicznie. Wtedy też ustawia się PIN do karty płatniczej.
Opinie o koncie Inteligo
Zacznijmy od naszej opinii o koncie Inteligo. Konto Inteligo jest bardzo proste w obsłudze, jest to nieskomplikowany rachunek bankowy. System transakcyjny Inteligo może wydawać się troszkę przestarzały ale działa szybko i sprawnie.
Za największą zaletę konta Inteligo należy uznać wysoki poziom bezpieczeństwa przed włamaniem czy kradzieżą środków pieniężnych przez hakerów internetowych. PKO BP posiada najlepszy lub jeden z najlepszych zespołów od bezpieczeństwa internetowego.
Wszystkie środki zgromadzone na koncie osobistym lub firmowym w PKO BP są gwarantowane przez Bankowy Fundusz Gwarancyjny do wysokości 100 000 €.
Zaletą konta Inteligo jest również to, że wpłacać gotówkę możesz w oddziałach PKO BP lub we wpłatomatach.
Zachęcam do dzielenia się opiniami o koncie Inteligo. Proszę jednak aby one były merytoryczne to znaczy wskazywały zalety i wady tego konta.
Sama korzystam, jestem klientką Inteligo od 2011 roku. W tym czasie konto praktycznie nie podrożało. Jak płaciłam 0 zł tak teraz płace 0 zł. Mi tam żadne fajerwerki nie są potrzebne. Otrzymuje rentę ale płace też przez internet za zakupy w markecie spożywczym i mi dowożą. Chwale sobie to Inteligo.
Jestem od wielu lat użytkownikiem konta Inteligo. Jestem bardzo zadowolona. Porozumiewać można sie telefonicznie. Konta są bezpieczne. Na komórkę może przychodzić stan konta po każdej transakcji. Wypłaty w bankomatach.
Dno i kilo mułu! Wszystko ładnie i pięknie dopóki nie pojawią się problemy które na infolinii są nie do rozwiązania w prosty sposób!
NOTORYCZNE problemy z kodami z kart kodów. Pomimo posiadania niezdrapanych kodów na karcie kodów, system usilnie twierdzi że wszystkie kody z karty zostały już wykorzystane, na infolinii twierdzą to samo. Pytam się jak to to możliwe? Chcesz aktywować nową kartę kodów? Nic trudniejszego! Spróbuj tylko zadzwonić z innego numeru niż ten podany w danych (zgubiłeś telefon, ukradli itp, itd) i staje się to niemożliwe pomimo podania miliona lub tryliona informacji na temat swojej osoby (nazwisko, pesel, dane dowodu osobistego itp). Zmiana danych osobowych w tym numeru telefonu? Nic trudniejszego! Nie zmienisz numeru telefonu dzwoniąc z innego numeru telefonu niż ten podany w danych bo przecież nie posiadasz obecnie aktywnej karty kodów która by Ci to umożliwiła gdyż rzekomo wszystkie kody zostały z niej wykorzystane pomimo że fizycznie nie są zdrapane. I tak tworzy się błędne koło. Zaznaczam po raz kolejny – w trakcie rozmowy podajesz trylion informacji na swój temat a i tak konsultant powie Ci że na tej podstawie nie jest w stanie stwierdzić że Ty to Ty.
Zmieniasz dane w tym numer tego nieszczęsnego numeru telefonu, pisemnie, wysyłając dyspozycję zmiany osobowych na ich adres korespondencyjny. Liczysz zapewne że to koniec Twoich problemów? Nic bardziej mylnego! Nikt Twojego numeru telefonu nie zmieni ot tak po otrzymaniu przesyłki! Po aż 1,5 tygodnia od otrzymania przez nich przesyłki (sprawdziłam datę doręczenia po numerze przesyłki) dzwonią do Ciebie w czasie Twojej pracy co uniemożliwia odebranie. Oddzwonienie to następna spychologia – konsultant nie zmieni Twojego numeru telefonu na ten który złożyłeś w pisemnej dyspozycji zmiany numeru telefonu poświadczonej Twoim podpisem ponieważ to on musi zadzwonić do Ciebie a nie Ty do niego!? Na pytanie kiedy taka próba z ich strony nastąpi, w dokładnym przedziale, odpowiedzi nie uzyskasz! Masz grzecznie czekać, zwolnić się z pracy i być gotowym na odebranie telefonu!
Spróbuj także kilkukrotnie zalogować się na swoje konto z adresu IP innego aniżeli ten dotychczas używany (przeprowadziłeś się, jesteś na wakacjach, etc) to zablokują ci ten kanał dostępu „Ze względów bezpieczeństwa”. Jakich dokładnie? Tego się nie dowiesz tylko musisz posłusznie zadzwonić na infolinię i kajać się o odblokowanie dostępu.
Bank najwidoczniej wychodzi z założenia że to Ty jesteś dla nich a nie oni dla Ciebie. Na każdym etapie prowadzonych rozmów z konsultantami zawsze dają Ci do zrozumienia że to oni mają przewagę nad Tobą oraz nastawienie domniemania nieuczciwości z Twojej strony.
Co najlepsze, w całym tym czasie oczekiwania, masz zablokowaną możliwość dyspozycji swoimi pieniędzmi. Podkreślam – SWOIMI pieniędzmi!
no i się popsuło!
wprowadzono opłaty za przelewy aplikacją mobilną IKO od 04.08.2018
wcześniej były darmowe